AZ VAGY, AMIT (T)ESZEL! Egészséges életmódra nevelés, egészségtudatos iskolai táplálkozás programja |
Suba Jánosné |
|
TUDÁS VÁRA "Iskolás leszek" program az óvoda-iskola átmenet segítésére |
Bársony Andrásné |
|
Tanórai tevékenységhez kapcsolódó kiadványok, eszközök, útmutatók fejlesztése |
Barcsik Edit Mária Ivicz Lázár Józsefné |
|
Mintamodul
(szövegértés - szövegalkotás 5. évfolyam)
Pedagógiai program megvalósulását segítő módszertani kiadványok, gyűjtemények, segédletek fejlesztése |
Suba Jánosné |
|
HÍD A KÖRNYEZETTUDATOS GONDOLKODÁS FELÉ Ökoiskola (természetbarát iskola) program kidolgozása |
Dr. Halász Mátyásné |
|
Sajátos nevelési igényű tanulók beilleszkedését, valamint az SNI és HHH-s tanulók továbbtanulásra történő sikeres felkészítését szolgáló tevékenység |
Deák Lajosné Tóthné Mátyus Mónika |
|
ÉLETPÁLYA-ÉPÍTÉSI PROGRAMOK, FEJLESZTÉSEK |
Ivicz Lázár Józsefné |
|
CSODÁLATOS LAKÓHELYEM Művészeti nevelés lehetősége a tanórán kívüli tevékenységek rendszerében |
Barcsik Edit Mária |
|
Digitális gyerek Informatikai eszközök széleskörű alkalmazása az iskolában |
BONDÁR ENIKŐ
DÖMÖTÖRNÉ TAR MARGIT
ENDRE MIHÁLY
KISSNÉ KÓCSÓ ANDREA
|
|
Mintamodul
(szövegértés–szövegalkotás, 1. évfolyam)
A pedagógiai program megvalósulását segítő módszertani kiadványok, gyűjtemények, segédletek fejlesztése |
Bársony Andrásné |
|
Képességmérés (DIFER) és egyéb eszközökkel eredmények értelmezése, egységes mérési-értékelési rendszer kidolgozása |
Tóthné Mátyus Mónika |
|